вторник, 28 май 2013 г.

Първата работа в моят блог

Скоро започнах да работя в един личен блог, на 22 април публикувах първия пост и вече направих още 4 поста, това е доста работа за мен, защото след като ги пиша, не мога направо да ги публикувам, приятелката ми идва и ми го коригира, най- накрая е двойна работа, сега когато започвам да пиша, обръщам много внимание да не греша, поне ще и е по- леко на нея да ми го коригира.



В този нов блог вече имам тези четири поста и две страници, създадох няколко етикета и категории, без да обръщам внимание на ключови дум, просто се опитвам да е удобно за хората, които търсят информация. На испански има много хора, които се интересува от онлайн маркетинг, но в България много малко хора търсят тези неща, намерението е да разказвам на всички, че е възможно да си имат един блог и да получават пари от него, инвестицията не е голяма и в тази държава няма голяма конкуренция.
Когато търсих име за моя блог, избрах заплата онлайн, защото винаги за една работа трябва да получаваме заплата, не е един блог, за да получаваш лесни пари от Интернет и който иска да се опитва, има доста работа и занимание.
Много хора търсят работа по Интернет и аз си мислих " и защо да не публикувам как да го направят?!" От другата страна, скрих няколко affiliate линкове да ми се плаща малко това занимание.
В този блог мого ясно разказвам всичко, искам млади хора да се занимават с това.


Работата и резултати

Търсих доста работа, когато избрах да си направя един блог на Български, но след като един приятел публикува моя блог във Facebook, получих няколко изненади, сега ще ви разкажа за тези изненади.
  • Много хора споделиха блога във Facebook.
Споделихме два поста, един със снимка и другия без снимка; постът със снимката има 80 "харесва ми", това е така, защото се вижда моето лице, вече знаем, че когато има едно лице, хората получават повече доверие и натискат линка.
  • Хората стоят средно 4 минути вътре, за да четат.
Изненадах се как четат толкова, темата на моя блог не е много разпространена в България и в началото се чудих дали хората ще се интересуват от тези неща.
  • Получих няколко регистрации в блога.
В дясната страна оставих едно място за регистрация и има хора, които се регистрираха с имейла си, за да получават актуална информация, малко ми е жалко, защото още не съм оправил електронната поща.
  •  След четири дена влизат отново, за да търсят информация и натискат много от афилейти линкове.
 Хората запомнят лесно името на блога заплата онлайн, вече го пишат директно и четат отново. Тези посещения са страхотни, защото натискат линковете и сигурно, че някой ден ще купуват.
  •  Едно момче дойде при мен и ми каза, че иска да направи блог.
Хората ме питат и ги виждам с голямо желание да създадат блог и да започнат да получат пари от Интернет.
  • Имам 5 коментара в блога.
  • Има много посещения, които направо търсят името на блога.
  • Получих 10 лева.
 Най- накрая съм много доволен за това, което съм направил от този блог и в момента се опитвам да оправя електронната поща, освен това вече имам страница във Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар